Translate

2014. április 25., péntek

Column Swirl - "Pop Song" Soap

Kipróbáltam és most megosztom a tapasztalatom Veletek.:)



1, Előkészítettem amire szükségem volt: edények, keverő eszközök, kanalak, színezékek (amit kellett előre kikevertem olajban), illóolaj-olajban oldva, papír dobozka az oszlop mintához, öntőláda, hurkapálcika, melegített olajok, feloldott lehűtött lúg.

2-3-4-5, Összemixeltem a lúgot az olajokkal majd szalag fázisnál négy felé osztottam. Mind a négy adagot színeztem: A: málna piros ételfesték, B: kék szappanszínező(ami később lila lett), C: Titán-dioxid, D: aktív szén. majd ezt követően elkezdtem az öntőláda közepébe illesztett papír dobozka (oszlop) tetejére felváltva csurgatni a különböző színű adagokat, addig váltogatva míg ki nem ürülnek az edények. Amikor végeztem az oszlopot kivettem és jöhetett a mintázás.

Egy hurkapálcika segítségével megerősítettem a sarok vonalakat így kaptam egy virág formát, ezután megfeleztem a virág szirmait úgy hogy kintről húztam befelé (ahol az oszlop volt) a pálcikát. Ezt két körön át ismételtem, majd a harmadik körben a pálcikával a szappan közepéről indulva kifelé (láda falaihoz) feleztem a csíkokat.
Így jött létre ez a minta:
Fontos: Az 5. képen jól látszik, hogy nagyon hamar sűrűsödött a puding, nehezen lehetett önteni, ezért nem folytak le szépen az oszlopon a rétegek. Olyan receptet válasszatok hozzá amibe nem túl sok a szilárd olaj. Híg, jól önthető, lassan szilárduló alapanyagra van szükség.


Felszeletelve:



Összetétel: szappanosított pálmaolaj, kókuszzsír, extra szűz olívaolaj, napraforgó olaj, TiO2, aktív szén, szappan színező, ételszínező, levendula illóolaj

Nincsenek megjegyzések: